מאסטרקארד בירור עסקה חריגה

לשאלות בנושא היתרה בכרטיס או אם הבחנת בעסקה שאינה מזוהה, אנא צרו קשר עם מוקד השירות הטלפוני במהירות האפשרית, או בכל מקרה תוך שנה מיום חיוב העסקה. צוות מוקד השירות הטלפוני ישמח לבדוק ולאשר את פרטי העסקה עבורם.

 

אם יש חיוב עסקה שגויה, צוות מוקד השירות הטלפוני יכול להתחיל עבורכם בהליך הכחשת העסקה. לשם כך יש  למלא טופס הכחשה, לחתום עליו ולשלוח את הטופס החתום

עבור כרטיס הפרימיום-  MasterCardFX@postil.com

עבור כרטיס מאסטרקארד- prepaidmgmt_ppc_disputes@mastercard.com

 על מנת להוריד את הטופס מהאתר יש צורך בגרסה העדכנית ביותר שלAdobe Acrobat reader   אם אין ברשותך את התוכנה Adobe Acrobat reader לחצו כאן על מנת להוריד אותה למחשב.

לחצו כאן להורדת טופס הכחשה.

 

אנא עזרו למוקד השירות הטלפוני לסייע לכם על ידי מסירת מירב המידע שיש ברשותם.  ברגע שתתקבל פנייתכם, תשלח לכם הודעה כי הפנייה התקבלה ותעודכנו באם יש צורך בפרטים נוספים.

 

תוכלו להיכנס ל: https://multicurrencycashpassport.com/israelpost-smartcard/login/?returnurl=/israelpost-smartcard/&lang=he-IL אם ברצונכם:

  •  לבדוק את היתרה בכרטיס
  • להמיר כסף בין ארנקי (מטבעות) הכרטיס
  • לראות את פירוט הפעולות
  • לעדכן  פרטים האישיים

כדי לקבל תזכורת על הקוד הסודי או כדי לדווח שהכרטיס אבד/נגנב או ניזוק ניתן להתקשר למוקד השירות הטלפוני בכל עת.

מסיבות ביטחוניות לא ניתן לדון בנושאים הבאים באמצעות דוא"ל. אנא התקשרו לשירות המוקד הטלפוני שלנו בכל שעות היממה ושם יוכלו לסייע בנוגע לנושאים הבאים:

 

  • כרטיסים שאבדו/נגנבו/נפגמו
  • שאלות בנוגע לעסקאות שנעשו בכרטיס או בנוגע ליתרות בכרטיס
  • עזרה בנוגע לקוד הסודי
  • רישום כרטיס המאסטרקארד שלך באינטרנט 
  • סיוע בנוגע לשם משתמש ו/או סיסמה ל"חשבון שלי" שנשכחו.

 

תנאי השימוש סמארטקארד

תנאי שימוש פרימיום

לדף הבית של מאסטרקארד
 


פתח צ'אט