שירותי שליחויות מהסניף עד הבית לפי בחירתך

My Post עד אלי 

 שירות My Post עד אלי, בא לתת מענה ללקוחות שיודעים להעריך נוחות.
במקום לצאת מהבית, לחפש חניה ולעמוד בתור, נכנסים לMy Post- האיזור האישי שלכם באתר דואר ישראל ומתאמים את הגעת החבילה.  
החבילה תגיע עד פתח ביתך עם שליח עד הבית במועד הנוח לך עד שני ימי עסקים - קל, פשוט, נח וזמין.

לרשימת היחידות בהן ניתן השירות לחץ כאן  
השירות לא יינתן לפריטים המחויבים מכס.
השירות בתשלום של 19.90 ש"ח להזמנה , לכתובת הרשומה על החבילה בלבד

עדיין לא רשומים ל-My Post ?

הירשמו כעת ללא תשלום ל My Post -ותוכלו להזמין את שירות My Post עד אלי ותהנו גם ממעקב משלוחים משודרג.  
להרשמה חינם כעת >>
לקוחות רשומים? הכנסו ל My Post והזמינו את השירות

 
Gett Post
דואר ישראל וחברת Gett  (לשעבר גט טקסי) בשיתוף פעולה ראשון, במסגרת שירות Gett Post ניתן להזמין חבילות ופריטי דואר רשום מסניפי הדואר באמצעות אפליקציית Gett  תוך חצי שעה.

המשלוחים המיועדים לפריטים במשקל עד 3 ק"ג ומבוצעים באמצעות השליחים של שירות "Gett Delivery" באמצעות מוניות, על קטנועים או אופניים חשמליים.


מחיר השליחות לאיסוף פריט : לק"מ הראשון - 25 ש"ח.
לכל ק"מ נוסף בתוך ת"א תתווסף עלות של 4 ש"ח בתוך ת"א, אך לא יותר מ-35 ש"ח ל-4 ק"מ.


בשלב זה, השירות מופעל בכל יחידות הדואר בתל אביב כולל מרכזי המסירה ובקרוב יורחב לכל סניפי הדואר ברמת גן, גבעתיים ובני ברק. השירות מוצע לפריטים שעומדים בקריטריונים.

תהליך ההזמנה פשוט ונוח:

  • הלקוח מקבל מהדואר מסרון על הגעת החבילה או דבר הדואר הרשום לסניף. הוא יכול לבחור שהפריט יגיע אליו תוך חצי שעה עם שליח של Gett עד הבית או אפילו בית הקפה או לפגישה בה הוא נמצא.
  • במסרון עצמו מהדואר מופיע לינק לאפליקצייתGett . עם הלחיצה על הלינק, הלקוח מגיע לאזור "Gett Post"  כאשר בו מופיעים נתוני החבילה. 
  • על הלקוח ללחוץ על כפתור "הזמן חבילה" והחבילה תצא לכיוונו.

 

לקוחות שמזמינים את השליחות משלמים את התשלום עבורה בתוך האפליקציה ויכולים לעקוב אחרי תהליך המשלוח כולל בפרטי השליח, שמו ונייד ליצירת קשר והמיקום המדויק שלו על המפה.
 

 

למידע נוסף על שירות Gett Post לחץ כאן