תנאי שימוש

תנאי שרות – פורטל לקוחות

תאור כללי

פורטל הלקוחות של דואר ישראל מתוכנן לאפשר ללקוחות ניהול מכלול הפעילויות שלהם מול דואר ישראל, דבר אשר יקל על קבלת המידע הרלוונטי וישפר את השרות ללקוחות. מנויי הפורטל, יקבלו מידע ועדכונים בזמן אמת בנוגע למשלוחיהם המנוטרים, יוכלו להזמין בפורטל שרותים שונים, לשלם, לבצע ברורים ותלונות ו"לשוחח" בשיחות צ'אט עם נציגי שרות.

הפורטל נמצא בשלבי פיתוח ומאפשר קבלת מידע דוארי (כגון: ברור מיקוד ואיתור יחידות דואר) וכן קבלת עדכונים לגבי פריטים מנוטרים. לצורך קבלת מידע בנוגע לסטטוס פריט כלשהו, יש צורך בהזנת מספרו (פעם אחת בלבד), ובכניסות הבאות למערכת, המידע על הפריט יופיע אוטומטית.

תנאי שימוש בפורטל

השימוש בפורטל יתאפשר ללקוחות אשר ימלאו את פרטיהם, כפי שהם מופיעים במסך הרישום ויסכימו לסמן אישור למשפט הבא:

"לקוח יקר, על מנת שתוכל ליהנות משירות מיטבי בדואר ישראל ולקבל מידע והצעות אטרקטיביות לרכישת מוצרים ושירותים בחברתנו, אנא אשר כי נוכל לפנות אליך בעתיד"-  סמן V".

לקוח שיהיה מעוניין, יוכל להסיר עצמו מהפורטל בכל עת.

ת.ז. הלקוח הוא הפרט המזהה של הלקוח בכניסותיו העתידיות לפורטל והוא פרט חובה.

השימוש בפורטל הוא ללא תשלום.

 

לצפיה במדיניות הפרטיות  

 

סוגי השרותים

השרותים המנוטרים - להלן השרותים המנוטרים, עבורם ניתן יהיה לקיים מעקב באמצעות הפורטל. על מנת לראות את תנאי השרות, מידע כללי ומחירי השרותים השונים יש להיכנס לקישורי השרות.

דואר רשום 

דואר רשום לחו"ל

דואר שליחים

Eco post

EMS

EMS PLATINUM

My Post עד אלי

מהיר אקספרס 

 

ברורים ופניות לשרות לקוחות

לקוח המעוניין בהבהרות לגבי מידע אשר קיבל או אודות משלוח או פריט כלשהו, באפשרותו לפנות לדואר ישראל:

באמצעות צ'אט עם נציג באתר דואר ישראל באינטרנט, נציג השירות יבצע עבורו את הבדיקה וישיב לו.

פתיחת פניה באמצעות "צור קשר" באתר דואר ישראל באינטרנט.

ובאמצעי תקשורת נוספים:

 

טלפון 171

פייסבוק דואר ישראל

 

 

ברורים אודות משלוחים מתבצעים  עבור משלוחים בארץ, לחו"ל ומחו"ל.

 

אחריות ופיצויים

 

אחריות חברת דואר ישראל לדבר דואר ולחבילה במסגרת שרותי דואר ישראל מתקיימת בהתאם להוראת כל דין לרבות חוק הדואר והתקנות שהותקנו לפיו.

במקרים של אובדן, גניבה או נזק, יהיה הלקוח זכאי לפיצוי בהתאם לכל דין לרבות הוראות חוק הדואר התשמ"ו- 1986 , התקנות שהותקנו לפיו והכללים. אין אחריות לנזק שנגרם בשל איחור במסירת דבר דואר, אך במקרה של עיכוב במסירת דבר דואר, יוחזרו דמי המשלוח בכפוף לכללים.

 

בתהליך תביעת פיצוי יש להמציא את המסמכים הבאים:

א. אישור תעודת משלוח

חשבונית

כאשר מדובר על פריט מחו"ל, שהוכרז עליו אובדן או נזק, יש צורך בכתב וויתור המעיד כי השולח ויתר על פיצוי לטובת הנמען.

 

לפניות בנושא גורל דבר דואר בארץ ובירור גורל דבר דואר לחו"ל/מחו"ל