תור בקליק שירות הזמנת תור באינטרנט לסניף הדואר

 

דואר ישראל משפר את השירות ללקוחותיו: שירות חדש מאפשר להזמין תור לסניף הדואר ולקבל שירות בשעה היעודה בלי להמתין בתור!

הזמינו באינטרנט או בסלולאר תור לסניף אליו ברצונכם להגיע וקבלו שירות בסניף בשעה שהזמנתם.

להזמנת תור

השירות ניתן כבר בכ-420 יחידות דואר והרחבתו ליחידות דואר נוספות - נמשכת.

בחודשים אפריל – יוני 2020 קיבלו ביחידות דואר ישראל 240,518 לקוחות שירות באמצעות הזמנת תור מראש. לקוחות אילו מהווים 5% מכלל הלקוחות אשר קיבלו שירות ביחידות הדואר. הם המתינו בממוצע 6 דקות בלבד.
בחודשים אילו הייתה כמות מזמיני התור קטנה מהרגיל מאחר ובין השאר בשל הנחיות הקורונה נאלצה החברה לבטל את שירות הזמנת התור לתקופה מוגבלת. עם ההתאוששות בפעילות המשק אנו יכולים לראות עליה של אחוז מזמיני התור ל – 7% מכלל הלקוחות.


לפרטים נוספים אודות כמות הלקוחות אשר קיבלו שירות ביחידות הדואר ליחצו כאן


גם אתם רוצים לקבל שירות כזה?

 

הזמינו 'תור בקליק' מראש באמצעות אתר חברת דואר ישראל במרשתת, באמצעות היישומון הטלפוני, או באמצעות מוקד שירות הלקוחות, 171, של דואר ישראל.

לידיעתכם היישום תומך בדפדפנים כרום, פיירפוקס, ואקספלורר גרסה 8 ומעלה בלבד.

לדף איתור יחידות ומרכזי מסירה כולל שעות פעילות >>

לתשומת לבכם, יש להגיע אל עמדת זימון תורים בסניף הדואר ולהקיש על הכפתור "יש לי תור מוזמן"
אנא הקפידו להגיע לסניף מספר דקות לפני מועד התור שקבעתם, אם לא תגיעו בזמן שנקבע התור לא ישמר ותאלצו להוציא פתק חדש.

השימוש בשירות כרוך במשלוח מסרונים לטלפון הנייד (המסרונים לא בתשלום)

ניתן להזמין תור גם באמצעות האפליקציה הסלולרית:  
להורדה למשתמשים במכשירי אנדרואיד
להורדה למשתמשים באייפון 

 


 


חשוב לדעת

לקוחות יקרים, להלן סדר הקדימות במתן שירות ביחידות הדואר, על פי חוק:

  1. אנשים עם מוגבלות בעלי תעודת פטור מהמתנה בתור
  2. לקוחות שהזמינו תור מראש – להזמנת תור
  3. אזרחים ותיקים
  4. יתר הלקוחות

לקוחות נכבדים,

בסוכנויות הדואר נמכרים גם מוצרים שלא על ידי חברת הדואר.
עבור מוצרים אילו תקבל חשבונית שאינה של דואר ישראל.
המוצרים שייכים לבעל החנות לעניין אחריות / החלפה וכל דבר ועניין