שירות "אל תור" תשלום במעטפה

לקוחות יקרים, הוחלט להפסיק את השירות תשלום במעטפה החל מהיום (26/07/2021)!  ניתן לקבל את השירות תשלום בשק דחוי בדלפקים בסניפי הדואר ברחבי הארץ.

 

שירות "אל תור" - "תשלום במעטפה"

שירות "תשלום במעטפה" מאפשר לבצע תשלומים לחברות ולגופים ציבוריים, באמצעות המחאות אישיות, ללא צורך להמתין בתור באשנב ולשלם בזמן הנוח ובמועדים שנקבעו לתשלום.


התשלום מבוצע ללא גביית עמלת שירות.

מידע נוסף:

  • שירות אל תור (אין צורך להמתין בתור)
  • את המעטפה ניתן לשגר באמצעות כל אחת מתיבות הדואר
  • ניתן להעביר צ'קים למשמרת (תשלומים עתידיים)

עלות השירות: השירות אינו כרוך בתשלום.

דגשים:

  1. במעטפה אפשר לשלם רק הודעות תשלום הניתנות לתשלום בבנק הדואר.
  2. תשלום במעטפה אפשרי אך ורק בהמחאות (צ'יקים).
  3. יש לוודא כי נותרו לפחות חמישה ימי עבודה בין מועד משלוח המעטפה ועד למועד סיום תוקפה של הודעת התשלום.
  4. לכל הודעת תשלום יש להכין המחאה נפרדת לפקודת המוטב הרשום בהודעת התשלום.
  5. ניתן לשלם בהמחאה אחת אך ורק אם מדובר בתשלום עבור שירות זהה. במקרה זה, התאריך שיירשם בהמחאה ייקבע לפי תאריך הפירעון המוקדם מבין הודעות התשלום.
  6. יש לחתום על ההמחאה ולשרטט שני קווים אלכסוניים (קרוס) בחלקה העליון של ההמחאה.
  7. יש למלא על הטופס את פרטי התשלומים ואת פרטיך האישיים, על מנת שיתאפשר להחזיר את הקבלות ולשמור את טופס המקור למעקב.
  8. קבלות על ביצוע העסקאות יישלחו בדואר למשלם.
  9. יש אפשרות לשלוח מעטפות ריקות של "תשלום במעטפה" אליך הביתה.

 

 למידע נוסף אנא צור קשר עם מוקד לקוחות של בנק הדואר בטלפון מספר: 02-5005303

 

על מנת להשתמש בשירות יש להצטייד במעטפה ורודה – מעטפה ייעודית לשירות הנ"ל. (ניתן לשלוח מעטפה בדואר ללקוחות המעוניינים בכך).

יש להכניס למעטפה את שוברי התשלום ואת ההמחאה עם סכום התשלום (המחאה אחת עבור כל שירות, אלא אם מדובר באותו שירות בעל אותו מספר חשבון).

יש למלא את פרטיך בטופס המצורף. (נא התעלם מהגבלת הסכום שבטופס) ולשמור  את עותק הטופס ברשותך.

את המעטפה יש לשלשל לאחת מתיבות הדואר ללא צורך בבול.

התשלום יבוצע תוך 10 ימי עבודה.

אם עברו 10 ימי עבודה מיום המשלוח ולא הגיעו אליך הקבלות, עליך להתקשר

 

יש ליצור קשר עם מוקד לקוחות ולהעביר את כל פרטיך (שימך, מספר טלפון, כתובת, מס השיק, סכום, תאריך משלוח המעטפה). לאחר אישור הפרטים, ישלח לך אישור בדואר.

לא ניתן לשלוח אישורים בפקס מאחר ומוסדות ממשלתיים לא מכירים באישורים לא מקוריים.

כאשר שולחים אלינו מעטפה עם תשלום עתידי, הינך מקבל בחזרה אישור עם פרטי השיק והתשלום לפני ביצוע הפעולה. אם התחרטת ואתה רוצה לבטל את התשלום במעטפה עליך לשלוח חזרה את האישור המקורי על התשלום ורק לאחר מכן ניתן לבטל את הפעולה

אם ההמחאה ששלחת חזרה עם מכתב מבנק הדואר אשר אומר כי חסר תקבול, המשמעות היא  ששמת במעטפה המחאה ללא קבלה ושובר זיכוי ולכן לא הייתה  אפשרות לשלם את השובר והוא הוחזר אליך.

פתח צ'אט