סמארטקארד תפעול ושימוש

גישה לחשבונך
ניתן לקבל מידע על פעולותיך ויתרתך בכרטיס באתר האינטרנט שלנו. בעת הרישום הראשוני באתר לחץ על "החשבון שלי", בחר "רישום חדש" ופשוט עקוב אחר ההוראות שמופיעות במסך.
בכל כניסה ל"חשבון שלי" תתבקש להקיש את 4 הספרות האחרונות שלכרטיסך.
 
לא ניתן להחליף קוד סודי לכרטיס.
 
כיצד להחליף או לפדות את הכרטיס?
- פג תוקפו של הכרטיס
כאשר פג תוקפו של הכרטיס תוכל לגשת לסניף הדואר הקרוב אליך עם הכרטיס ועם תעודה מזהה ולהעביר את היתרה שבכרטיס לכרטיס חדש. אם תרצה תוכל לפדות את היתרה בכרטיס ולקבל את תמורתה בשקלים במזומן ללא עמלה.

 

פדיון הכרטיס

מעוניין לפדות את היתרה בכרטיס? ניתן לפדות את היתרה בכרטיס באמצעות אחד מסניפי הדואר: גש לסניף הדואר הקרוב אליך עם הכרטיס ותעודה מזהה ושם יתנו לך את יתרת הכרטיס במזומן בשקלים (לפי שער קנית מזומן הרלוונטי של בנק הדואר במועד הפדיון) או במט"ח בניכוי 1% מהקרן.

  • (לשם פדיון הכרטיס לא ניתן לשלוח נציג מטעמך לסניף הדואר)

 
בירור חיוב
אם ברצונך לבדוק פרטי עסקה שבוצעה בכרטיסך ניתן לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט שלנו או ליצור קשר עם המוקד הטלפוני שפתוח 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, נציגנו ישמחו לבדוק ולתת לך פרטים נוספים על העסקה.
טלפון: 180-943-1521
 
אובדן/גניבת הכרטיס
בעת אובדן / גניבת הכרטיס יש ליצור קשר מיידי  עם המוקד הטלפוני בטלפון: 180-943-1521. הכרטיס מבוטח כמקובל בכל סוגי כרטיסי האשראי.

לדף הבית של כרטיס סמארטקארד