סמארטקארד בירור עסקה חריגה

לשאלות בנושא יתרתך בכרטיס או אם הבחנת בעסקה שאינה מזוהה, אנא צור קשר עם מוקד השירות הטלפוני במהירות האפשרית, או בכל מקרה תוך שנה מיום חיוב העסקה. צוות מוקד השירות הטלפוני ישמח לבדוק ולאשר את פרטי העסקה עבורך.


אם יש חיוב עסקה שגויה, צוות מוקד השירות הטלפוני יכול להתחיל עבורך בהליך הכחשת העסקה. לשם כך עליך למלא טופס הכחשה, לחתום עליו ולשלוח את הטופס החתום לMasterCardFX@postil.com  על מנת להוריד את הטופס מהאתר יש צורך בגרסה העדכנית ביותר שלAdobe Acrobat reader   אם אין ברשותך את התוכנהAdobe Acrobat reader לחץ כאן על מנת להוריד אותה למחשבך.
לחץ כאן להורדת טופס הכחשה.


אנא עזור למוקד השירות הטלפוני לסייע לך על ידי מסירת מירב המידע שיש ברשותך.  ברגע שיקבלו את פנייתך, תשלח לך הודעה כי הפנייה התקבלה ויידעו אותך באם יש צורך בפרטים נוספים.


תוכל להכנס ל"https://multicurrencycashpassport.com/israelpost-smartcard/login/?returnurl=/israelpost-smartcard/&lang=he-IL" אם ברצונך:

  • לבדוק את היתרה בכרטיס
  • להמיר כסף בין ארנקי (מטבעות) הכרטיס
  • לראות את פירוט הפעולות
  • לעדכן את פרטיך האישיים

כדי לקבל תזכורת על הקוד הסודי או כדי לדווח שכרטיסך אבד/נגנב או ניזוק תוכל להתקשר למוקד השירות הטלפוני בכל עת

מסיבות ביטחוניות לא ניתן לדון בנושאים הבאים באמצעות דוא"ל. אנא התקשר לשירות המוקד הטלפוני שלנו בכל שעות היממה ושם יוכלו לסייע בנוגע לנושאים הבאים:

  • כרטיסים שאבדו/נגנבו/נפגמו
  • שאלות בנוגע לעסקאות שנעשו בכרטיס או בנוגע ליתרות בכרטיס
  • עזרה בנוגע לקוד הסודי
  • רישום כרטיס הסמארטקארד שלך באינטרנט 
  • עזרה עם שם משתמש ו/או סיסמה ל"חשבון שלי" שנשכחו

תנאי שימוש 
 
לדף הבית של כרטיס סמארטקארד