נציב תלונות הציבור

נציב תלונות הציבור בחברת דואר ישראל, ממונה על בקרת תקני שירות הלקוחות בחברה, מענה לפניות בנושא ערעורים וקובלנות של קהל הלקוחות על אופן הטיפול ושירות הלקוחות שניתן להם ואחראי על מענה לפניות בנושא רגולציה.
 
לקוח המבקש להפנות אל נציב תלונות הציבור בפניית ערעור, מחלוקת או קובלנה, יכול לעשות זאת לאחר שפנה וטופל תחילה על ידי מערך שירות הלקוחות בחברה.
 
ניתן לפנות ולצרף מסמכים באמצעות פקס : 0768870010 , דואר אלקטרוני pniyot-fax@postil.com או באמצעות טופס פניות הציבור
 
למוקד שירות לקוחות של יחידות הדואר, ניתן להתקשר לטלפון מספר 1-599-500-171