טיפים לרוכשים באתרי סחר בחו"ל ובארץ

קונים באתרי סחר בחו"ל ובארץ?

ריכזנו עבורכם טיפים חשובים שכדאי לקרוא כדי שההזמנות שאתם מבצעים במיטב כספכם יגיעו אליכם באופן מהיר ומדויק ככל האפשר וכדי להימנע מעגמת נפש מיותרת.


טיפים בנושא:
  • מערך המיון המתקדם של דואר ישראל משתמש במיקוד כדי לנווט את החבילה אל יעדה לכן מומלץ בעת ההזמנה לציין מספר מיקוד בן 7 ספרות לצורך דיוק מיקום המסירה.
    לדף איתור מיקוד 

  • כדאי מאוד לציין מספר טלפון נייד על החבילה, כך שבעת הגעת החבילה לארץ ישלח אליכם מסרון (הידעתם ש 60% מהלקוחות מגיעים תוך 3 שעות מקבלת הסמס לאסוף את החבילה שלהם.

  • באתרים בינלאומיים חובה למלא את כתובות הנמען והשולח באנגלית, גם באתרים בינלאומיים בהם השפה שבה האתר כתוב היא עברית.

  • לפני אישור התשלום, שימו לב לעלות המשלוח, שלרוב מייקרת את העסקה. כדאי לשלם על משלוח רק כשעלות המוצר + דמי המשלוח + מסים אפשריים עדיין משתלמת יותר מאשר קנייתו בארץ.

  • רוצים לקבל החזר כספי על קניות בחו"ל? מומלץ להירשם לאתר  www.postcashback.co.il שפועל בשיתוף הדואר ולצבור החזר על כל קניה. מחזיקי כרטיס מט"ח נטען של דואר ישראל מקבלים בונוס 5% על הקאשבק שנצבר. לפרטים נוספים
  • תעזרו לנו לעזור לכם, כדי להקל על הדוור - בדקו שהשם על תיבת הדואר תקין. עברתם דירה – תודיעו לדואר

  • אם אתם מבצעים הזמנה מסין, עדיף לבחור במשלוח ePacket, משלוח אווירי מהיר לחבילות קטנות, כולל מעקב. החבילה תגיע אליכם תוך 3 ימים מרגע הגעתה לארץ.

  • חשוב וכדאי לבחור משלוח עם מספר מעקב (בד"כ בתוספת מחיר קטנה) שמאפשר לכם לעקוב אחר החבילה משלב ההזמנה

  • מומלץ לרכוש רק מאתר מוכר ומאובטח ולבדוק המלצות גולשים למוכר באתר.

  • שימוש בכרטיס מט"ח נטען משולם מראש של דואר ישראל, מאפשר רכישה באתרי סחר מקוון בינלאומיים ללא חשש מהונאות, ללא זיקה לחשבון הבנק שלכם ותוך שליטה בהוצאות.
  • לא יכולים או לא מעוניינים לאסוף את החבילה מהדואר? כבר בעת קבלת המסרון אפשר לבקש לקבל את החבילה ע"י שליח דואר באמצעות שירות My Post  עד אלי
    אפשר בתוספת תשלום לבקש מסירה באותו יום בתוספת תשלום באמצעות חברת Gettולקבל את דבר הדואר עד הבית או בית העסק.

 

  • במידה ותרצו לקבל את דבר הדואר בעבודה כדאי לרשום את הכתובת של מקום העבודה כבר בשלב ההזמנה.

 

  • חשוב לדאוג לתיבת מכתבים תקינה בבית או בבית העסק, על מנת שניתן יהיה להכניס לתוכה גם פריטים קטנים שהוזמנו מחו"ל כך לא תאלצו להגיע אל הסניף כדי לאסוף את דבר הדואר

 

  • צריכים להגיע אל הדואר? מומלץ להזמין תור מראש. זה יחסוך לכם זמן והמתנה – ניתן להזמין באתר או באפליקציה של הדואר
  • ניתן לקבל מידע אחר החבילות שלכם באופן קל ונוח באיזור האישי שלכם באתר דואר ישראל שנקרא  My Post. באיזור האישי ניתן לעקוב אחר ההזמנות, להחליף את מספרי המעקב בשמות המוצרים שהוזמנו כדי שיהיה קל לעקוב, לשלם מכס און ליין, להזמין שליח עד הבית ואף לקבל אישור אי קבלה של החבילה במידת הצורך

 

  • אם המוצר לא מגיע בזמן המובטח ע"י המוכר, ולמרות שקיים מספר מעקב אינכם רואים מידע על המוצר, פנו למוכר/שולח, עדכנו אותו שהמוצר לא הגיע ואתם לא רואים כל מידע באתר הדואר.
  • דבר הדואר בדרך אליכם. המתינו יום עסקים כדי לוודא היכן דבר הדואר נמצא.

 

  • דבר הדואר נכנס לתהליך מכסי. יש להמתין יום עסקים נוסף ולבדוק מה מצב דבר הדואר: משוחרר ללא מסים, משוחרר ויש לשלם מיסים, מעוכב וכדומה.

 

  • במידה והפריט משוחרר ללא מיסים - דבר הדואר בדרכו אליך.

 

  • במידה ויש לשלם מיסים/עמלות, ניתן לשלם זאת במסרון שמקבלים או באמצעות שירות  My Post  באתר הדואר.

 

  • במידה והפריט מעוכב - תקבלו הודעה לבוא לשחררו מול המכס, בשרותEMS  ניתן שרות שחרור ממכס בתוספת תשלום.
  • שתי חבילות או יותר שיישלחו מאותו ספק לאותו לקוח בהפרש של עד 72 שעות, ייחשבו כמשלוח אחד, ומיסי היבוא יחושבו לפי ערכם הכולל של כל הטובין יחד.

  • לידיעתכם: חל פטור מתשלום מסים על טובין עד 75$ (הפטור אינו חל על מוצרי טבק, ומשקאות משכרים).

  • במידה וערך הטובין, ההובלה והביטוח 500$ -75$ הם יחויבו גם בתשלום מע"מ (17%) וגם במס קנייה (אם חל).

  • טובין, הובלה וביטוח מעל 500$ יחויבו בתשלום מלוא המסים בדומה לייבוא מסחרי.