חשוב לדעת

סדר הקדימויות במתן שירות ביחידות הדואר

חוק הנגישות מקנה פטור מעמידה בתור לאדם עם מוגבלות שלו תעודה המעידה על כך. בנוסף לחוק זה חוקק חוק אזרחים ותיקים הקובע כי אדם מעל גיל 80 יקבל שירות ללא תור במגבלות מסוימות.

שילוב ההוראות משני חוקים אלה ייצר סדר קדימות בתור על פיו עלינו לפעול. יש לבקש מלקוח להציג תעודה המעידה על זכותו (תעודת נכה; תעודת זהות; אישור רפואי):

  • ראשון יקבל שירות אדם עם מוגבלות המציג תעודת נכה עליה מצוין במפורש "פטור מעמידה בתור" - ראה נספח מספר 1 .
  • שני יקבל שירות אדם שהזמין תור מראש (מי שקבע תור באמצעות המרשתת (אינטרנט), הישומון הטלפוני (אפליקציה) או מוקד השירות הטלפוני - 171).
  • שלישי יקבל שירות אזרח ותיק (מעל גיל 80).
  • ביחידות בהן לא ניתן לקבוע תור מראש תקבל אישה בהריון שירות רביעית.

אחרון יקבל שירות כל אדם אחר.

הודעה חשובה למבקרים בסוכנויות דואר 

בסוכנויות הדואר נמכרים גם מוצרים שלא על ידי חברת הדואר.
עבור מוצרים אילו תקבל חשבונית שאינה של דואר ישראל.
המוצרים שייכים לבעל החנות לעניין אחריות / החלפה וכל דבר ועניין

 

שירות תור בקליק

השירות מאפשר להזמין תור לסניף הדואר ולקבל שירות בשעה היעודה בלי להמתין בתור!

בחודשים אפריל – יוני  2019 קיבלו ביחידות דואר ישראל 481,082 לקוחות שירות באמצעות הזמנת תור מראש, המהווים 8% מכלל הלקוחות אשר קיבלו שירות ביחידות הדואר. הם המתינו בממוצע 5 דקות בלבד.
לפרטים נוספים אודות כמות הלקוחות אשר קיבלו שירות ביחידות הדואר ליחצו כאן

 

גם אתם רוצים לקבל שירות כזה?

הזמינו 'תור בקליק' מראש באמצעות אתר חברת דואר ישראל במרשתת, באמצעות היישומון הטלפוני, או באמצעות מוקד שירות הלקוחות, 171, של דואר ישראל.


לידיעתכם היישום תומך בדפדפנים כרום, פיירפוקס, ואקספלורר גרסה 8 ומעלה בלבד.

לתשומת לבכם, יש להגיע אל עמדת זימון תורים בסניף הדואר ולהקיש על הכפתור "יש לי תור מוזמן".
אנא הקפידו להגיע לסניף מספר דקות לפני מועד התור שקבעתם, אם לא תגיעו בזמן שנקבע, התור לא ישמר ותאלצו להוציא פתק חדש.

 

השימוש בשירות כרוך במשלוח מסרונים לטלפון הנייד (המסרונים לא בתשלום)

 

דואר נע- זמני הגעה

מועדי ההגעה של דואר נע לכל אחד מהישובים הם בגדר הערכה בלבד ויתכנו עיכובים